Wij hebben kunst en cultuur van God gekregen en die miljoenen bezoekers, die samen in 2018 zo’n 150 miljoen gaan besteden, die krijgen wij van gedeputeerde Jannewies.
En dat is heel goed nieuws voor het hoofdstedelijke werkloosheidsleger!
[…] ‘Rembrandt’ inmiddels tot een ideologische constructie verworden zoals Huub Mous in het artikel ‘Rembrandt, de levende dode van onze natie’ terecht opmerkt. Rembrandt enerzijds als supermerk voor onze nationale ‘branding en […]
Stoker
24 februari 2015 op 12:21
Wij hebben kunst en cultuur van God gekregen en die miljoenen bezoekers, die samen in 2018 zo’n 150 miljoen gaan besteden, die krijgen wij van gedeputeerde Jannewies.
En dat is heel goed nieuws voor het hoofdstedelijke werkloosheidsleger!
Kunstzinnige mensbeelden?(2) | Dima's Blog
4 maart 2015 op 10:16
[…] ‘Rembrandt’ inmiddels tot een ideologische constructie verworden zoals Huub Mous in het artikel ‘Rembrandt, de levende dode van onze natie’ terecht opmerkt. Rembrandt enerzijds als supermerk voor onze nationale ‘branding en […]
Robert Kruzdlo
7 februari 2019 op 21:46
Mooi geeschreven werkelijke werkelijkheid.